A
Anonymous
Guest
Guys, ik ben één van de gelukkigen die een pdp v402 van r2-d2 heeft gekocht. Echter, bij nader inzien wil ik het toch houden bij gamen op mijn SONY PVM's, dus bij deze bied ik die van mij te koop aan, voor dezelfde prijs als dat ik er voor heb betaald, € 200 inclusie AB, handleiding, pootjes en passieve luidsprekers. Ongeveer 2900 draaiuren.
VERKOCHT
Daarnaast bied ik te koop aan:
B&O MX 4000 met originele AB en boekjes. eigenlijk in nieuwstaat. € 50
VERKOCHT
Daarnaast heb ik nog 2 SONY BVM's te koop, als er interesse voor is. Ik ben even hett typenummer kwijt, maar dit zijn geweldige monitoren, nog beter dan de PVM's.
VERKOCHT
VERKOCHT
Daarnaast bied ik te koop aan:
B&O MX 4000 met originele AB en boekjes. eigenlijk in nieuwstaat. € 50
VERKOCHT
Daarnaast heb ik nog 2 SONY BVM's te koop, als er interesse voor is. Ik ben even hett typenummer kwijt, maar dit zijn geweldige monitoren, nog beter dan de PVM's.
VERKOCHT




