What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sonic CD

stevuns

TATE Mode Pilot
Heb vandaag voor het eerst Sonic cd(us) voor de Sega CD gespeeld.
Was vroeger voor mij niet te betalen...maar wat een mooie game is dat zeg!
Heel anders dan Sonic 1,2,3 en Knuckles.
Hier nog meer Sonic liefhebbers? :)
 
Nee.. heb Sonic wel regelmatig gespeeld in het verleden, maar kreeg er weinig plezier van. Wel heb ik Sonic Adventure op de Dreamcast heel erg veel gedaan. Dat vond ik een toffe game.

Sonic is wel iconisch, al is het alleen maar vanwege de historie en de looks van het egeltje :D
 
Sonic 123 zeker gespeeld. Mijn overbuurjongen had een Megadrive.
Daar veel sonic gespeeld.
Maar op Sega CD nog nooit. Zal hem is checken, wordt nu wel benieuwd
 
ik huurde vroeger wel eens een megadrive bij de videotheek (das pas old school) en speelde dan het hele weekend of de vakantie sonic en golden axe...

sonic blijft gewoon een koning, daarna zelf een mega drive gekocht met Dr Robitnix, de sonic spinoff, wat een topgame is dat zeg
 
RoOd":vao70rdf said:
ik huurde vroeger wel eens een megadrive bij de videotheek (das pas old school)
Yep. Ook heel vaak gedaan in die tijd. Ene week een VHS speler, andere week een Megadrive :D
 
Ja grappig huurde vroeger met mijn broer ook,
Wel eens een megadrive.
Nu is er geen videotheek meer te bekennen
Goeie ouwe tijd , had je ook nog gameshops.
Zoals games'r us en bakir shop allemaal geimporteerd
Games en consoles.
 
beau":3gkgjajf said:
................ bakir shop ................

zat/zit die niet op de Ceintuurbaan?

edit V Woustraat, vlak bij de Ceintuurbaan. Dan heb ik daar in de jaren 90 heel wat florijnen gedropt
 
Nee hij zat in de van woustraat was echt een hangout
Altijd druk . Een top winkel was het
 
Yep, kwam er veel en graag. Zal nooit vergeten dat een maat van een 60 hertz tv gekocht had en dat ie daar hoorde dat je dan geen Virtua Cop kan spelen. Kwam ie die avond ook nog thuis met (weer een oude) 50 hertz tv. Dat gezicht van zijn toemalige vriendin, onbetaalbaar :D
 
Hij had goede prijzen en je kreeg ook goed geld terug als je er een console erbij inruilde
Johnny acher de toonbank ik heb wat gekocht daaro
En als mijn broer zij ik zit wat krap aan geld ,
Zij bakir geen probleem komt de volgende keer wel
Super relaxt waren ze .
 
Ja nostalgie.. Ik huurde mijn megadrivegames altijd bij videoland. :)
Sonic is nog steeds wel mijn favoriete platformer. het liefst wel in 2d.
 
spelcomputers nooit gehuurd.
Mijn overbuurjongen had een NES en MEgadrive, en een vriend een SNES met kopiebox en een PSX.
Toen zelf N64, psx en dreamcast gekocht (in die volgorde).
 
Sonic cd is de beste. Heb ze allemaal op de 360. Sonic 2 komt daarna, en eigenlijk zijn de andere maar kut :)
 
Back
Top