What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sold

Status
Not open for further replies.
Beau moest je er misschien aan gaan denken om de arcade stick los te verkopen mag je me altijd iets laten weten.
 
Wow, kan mee geen mooiere manier bedenken om te beginnen met 360 shmups. :shock:
Ik vroeg me alleen een paar dingen af;

Speelt de 360 ook japanse games af?
Ook wel J-Tag mod genoemd, als ik me niet vergis.

Wat voor board zit er in de stick? p360+ of Cthulhu?
Ik merk btw op dat jij wel vaker super mooie sticks doorverkoopt, why? Zonde toch?
 
De Xbox is regio vrij .
En wat is zonde,als je vroeg uit het leven stapt dat is zonde.
Ik weet niet wat voor board er in de stick zit
Je kan jinxz vragen die maakt ze
 
Ik denk dat als ik de loterij zou winnen dat ik alle sticks die ik ooit heb gemaakt terug zou kopen en zou presenteren aan de muur van m'n kantoor net als Rob Dyrdek doet met z'n skateboards :)
3278046524_47894ca93d_b.jpg

Mooie set en succes met de verkoop Beau!
 
Op Windows 8.1 niet tenminste bij mij .
Het kan zijn dat het bordje in de stick een update
Nodig heeft die rood witte die ik had werkte prima met
W7 en w8 .
 
Ik wil hem wel hebben (het is toch wel een shadaloo van Chris?). Dat is echt goedkoop voor een XL stick.

pm me de details maar. PayPal OK?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top