What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

sold

lorre001

Puzzle Mastermind
ben flink de bezem er doorheen aan het halen en hierbij een nieuwe poging, opnieuw te koop aangeboden:

Nette Sega Astro City met stepdown heel lichte burn, 2 sleutels, werkende coinmech
prijs is 525 voor de cab en 35 voor de stepdown
 
Mijn oude machine, werkt perfect!
Monitor is ook super crispy, echt een genot om naar te kijken...

Succes met de verkoop!
 
Kijk dat je niet kunt winnen met street fighter is 1, maar om dan direct je cab te verkopen is wel heel rigoureus. :D

On topic: prachtcab!! Dat dan weer wel
 
joeks":5tuhgei5 said:
Dan zet ik bij deze mijn NNC te koop mocht iemand interesse hebben.

Zou ik ff in een apart topic doen. met foto's enzo 😉


p.s. Dat ie nog niet weg is. prachtding.
 
Back
Top