Dit is de Nozomi prijsJazsie":2fkktz84 said:Cool game, is er ook een nozomi prijs
Btw, hoe groot is de PCB eigenlijk?
Absoluut! Echt een 'monster' gamePascalP":vyk69not said:Gave game, ga je zeker zo kwijt zijn![]()
Dunno, de plaat waar het pcb op zit is ongeveer 50 bij 50cm.ChapDDR":z07qatxb said:Omg, die wil ik zo graag maar geen geld D: Ik hou van die B-rang slechte fighting games
Past hij uberhaupt in een Astro City?
Idd erg typisch. Denk dat ik toch maar international moet overwegen met dit pcb.Péé":1pkol6oq said:Wel typisch dat dit nog niet verkocht is?
Als ik een cab had waarop ik dit kon aansluiten had ik het overgenomen.
Jaren geleden stond er een dedicated PR kast op marktplaats, er was geen interesse.
Even later stond die op e-bay.nl en is verkocht voor 85,- euro.
Ondanks dat ik er toch geen ruimte voor had, heb ik toen wel even achter m'n oren gekrabd...
+1 heb hetzelfdePéé":zl0idhui said:Wel typisch dat dit nog niet verkocht is?
Als ik een cab had waarop ik dit kon aansluiten had ik het overgenomen