What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Sold] Primal Rage 2.3

NeTaXe

Candy Cab Regular
24bkx7t.jpg

Prijs: 60 euro
 
Jazsie":2fkktz84 said:
Cool game, is er ook een nozomi prijs ;)

Btw, hoe groot is de PCB eigenlijk?
Dit is de Nozomi prijs ;) ergens anders gaat ie voor 100. Een redelijk bod kan ik natuurlijk altijd overwegen.

Zal hem straks is opmeten maar het is echt een 'monster' pcb :)
 
Omg, die wil ik zo graag maar geen geld D: Ik hou van die B-rang slechte fighting games :p

Past hij uberhaupt in een Astro City?
 
ChapDDR":z07qatxb said:
Omg, die wil ik zo graag maar geen geld D: Ik hou van die B-rang slechte fighting games :p

Past hij uberhaupt in een Astro City?
Dunno, de plaat waar het pcb op zit is ongeveer 50 bij 50cm.

Zou wel moeten passen lijkt me.
 
Niemand interesse? Pm eventueel een bod mocht je de vraagprijs te hoog vinden.

Het is btw versie 2.3
 
Wel typisch dat dit nog niet verkocht is?

Als ik een cab had waarop ik dit kon aansluiten had ik het overgenomen.

Jaren geleden stond er een dedicated PR kast op marktplaats, er was geen interesse.
Even later stond die op e-bay.nl en is verkocht voor 85,- euro.

Ondanks dat ik er toch geen ruimte voor had, heb ik toen wel even achter m'n oren gekrabd...
 
Péé":1pkol6oq said:
Wel typisch dat dit nog niet verkocht is?

Als ik een cab had waarop ik dit kon aansluiten had ik het overgenomen.

Jaren geleden stond er een dedicated PR kast op marktplaats, er was geen interesse.
Even later stond die op e-bay.nl en is verkocht voor 85,- euro.

Ondanks dat ik er toch geen ruimte voor had, heb ik toen wel even achter m'n oren gekrabd...
Idd erg typisch. Denk dat ik toch maar international moet overwegen met dit pcb.
 
Péé":zl0idhui said:
Wel typisch dat dit nog niet verkocht is?

Als ik een cab had waarop ik dit kon aansluiten had ik het overgenomen
+1 heb hetzelfde

Die wiki zag er geweldig uit heb hem met veel interesse gelezen, nooit gespeeld helaas :(
 
Back
Top