What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Sold] PC-Engine DUO-R + Everdrive v2.5

Status
Not open for further replies.

Lihinian

Combo Keeper
-Nieuwstaat, niet verkleurd.
-Re-capped
-RGB Modded
-Nieuwe laser
-Nieuw tandwiel, cd mechanisme

Inclusief:
-Everdrive v2.5 originele van Krikzz
-Sandisk 8gb micro sd
-originele controller, niet verkleurd
-Scart kabel van retro_console_accessories
-PSU
-extra reserve HOP-M3 laser

SOLD

eYccDB5.jpg

ai5kR0s.jpg

KzTQnyf.jpg

pWVHyzJ.jpg

rhLam7H.jpg
 
Zoiets ja; 250 + prijs van de everdrive.
Mooi modelletje. Je had net even 2 weken eerder moeten zijn. Net een IFU+CDROM2+PCE gekocht :D
 
De suitcase pc-engine is zo'n beetje de meest sexy console setup ooit. Dus daar zit je ook wel goed mee ;)

350, das 50 euro meer dan ik ervoor betaald heb voor enkel de console. :think: mmmm.....
 
De Duo-R's (RGB modded/recapped) gaan er zo rond de 250 GBP uit op het moment; Zie ook hier bijv.

Gezien de refresh die deze heeft is 300 euro geen gekke prijs hoor. De overdrive 2.5 is nieuw, dus die kan relatief hoog weg.
 
Waarom komen alle LEUKE dingen altijd online als ik geen geld heb :(
Maar dat laat "ZIJ" nooit toe na de 75192 :D

Ziet er trouwens puntje gaaf uit! :)
 
mooie set, het is dat ik al een Duo en Everdrive heb....

Welke RGB mod zit erin? met/zonder jailbar fix?
 
Jailbar fix = yes
Welke rgb amp = no idea. Waarschijnlijk THS7314, want hij is van bijna 3 jaar terug.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top