What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[SOLD] Jap Megadrive

Status
Not open for further replies.

Lihinian

Combo Keeper
Omdat ik inmiddels nog uitsluitend op originele hardware speel, doe ik mijn 2 originele xboxen met Coinops weg.
Alle werkende arcade spellen staan er op.
Meer foto's volgen nog.

ByWtUpn.jpg


XBOX nr1: Inc. Originele scart kabel, stroom kabel, 1 S-Controller, Coinops 7 Massive, 160 HDD, snelste hardeschijf.
Vraagprijs: SOLD

XBOX nr2: Inc. Scart kabel, stroom kabel, 1 S-Controller, Coinops 7 Massive, 80 HDD, heeft een langzamere hardeschijf.
Vraagprijs: SOLD

Xbox Arcade Stick: Op ebay gekocht, daarna zelf voorzien van een Seimitsu LS-32. Perfect voor coinops.
Vraagprijs: SOLD
iMBQWjU.jpg

H6sQNuu.jpg


Japanse Megadrive: Inc adapter en composiet kabel. Er zit een gat aan achterkant. Maar doet het verder goed.
Vraagprijs: SOLD
 
Lihinian":2h87al4p said:
Omdat ik inmiddels nog uitsluitend op originele hardware speel, doe ik mijn 2 originele xboxen met Coinops weg.
Alle werkende arcade spellen staan er op.
Meer foto's volgen nog.

ByWtUpn.jpg


XBOX nr1: Inc. Originele scart kabel, stroom kabel, 1 S-Controller, Coinops 7 Massive, 160 HDD, snelste hardeschijf.
Vraagprijs: 70

XBOX nr2: Inc. Scart kabel, stroom kabel, 1 S-Controller, Coinops 7 Massive, 80 HDD, heeft een langzamere hardeschijf.
Vraagprijs: 50

Xbox Arcade Stick: Op ebay gekocht, daarna zelf voorzien van een Seimitsu LS-32. Perfect voor coinops.
Vraagprijs: 50
iMBQWjU.jpg

H6sQNuu.jpg


Japanse Megadrive: Inc adapter en composiet kabel. Er zit een gat aan achterkant. Maar doet het verder goed.
Vraagprijs: 25

Graag zou ik xbox nr 1 en de arcadestick van je over willen nemen. :)

Gr Steven
 
Stevuns and myself are struggling to send you replies. Let us know if you received our PM
 
Xbox NR1 en NR2 + Stick zijn inmiddels verkocht aan Stevuns en Viny. Dat is snel gegaan. :)
De berichten van Viny heb ik gewoon ontvangen, maar hoorde via Viny dat Stevuns problemen had met de server.
Maar die heb ik inmiddels al via e-mail gecontacteerd. Zal wel goed komen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top