What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SNK op PC.

Samurai Spirits is deel 2. Bovendien zijn d egames niet echt nieuw. De games lagen een paar jaar terug nog bij de V&D in de opruimingsbak, dus de genoemde games zijn waarschijnlijk alleen xp compatible gemaakt.

Mja, wou net zeggen.
SNK heeft al eerder PC spellen uitgebracht waaronder idd FF3.

sharp":6ufe9vgu said:
Samurai Spirits is deel 2. Bovendien zijn d egames niet echt nieuw. De games lagen een paar jaar terug nog bij de V&D in de opruimingsbak, dus de genoemde games zijn waarschijnlijk alleen xp compatible gemaakt.

Klopt. Ik heb hier Samurai Spirits en Sonic CD nog liggen voor de PC en een aantal jaren terug gekocht bij de V&D . Onspeelbaar wel, maar kon het niet laten liggen toen .

Als je ze dan toch op de PC wilt spelen ben je beter af met een emulator, ook geen geouwehoer met compatibilities.

FF3 en SS2 zijn volgens mij echt al bijna 10 jaar oud op de PC.. ze komen iig uit het win95 tijdperk.

Ik dacht ff dat deze topic over roms ging...maar idd die pc games van snk zijn al oud.

Back