What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SNK interview

Leuk om te lezen.. En een warm hart naar Neo Geo: yep.. 1 van de mooiste systemen ooit.
 
Zonder Neo Geo zat ik zeker niet of althans veel minder in de arcade scene. Neo = nog steeds de shit wat mij betreft
 
Voor mij is Neo Geo ook nog altijd de shit. Van jongs af had ik al een Neo Geo en vind het nog steeds het mooiste systeem.
Ik vind ook vrijwel elk spel goed van SNK , ik hou van de mythe , de artwork , alles er om heen.
 
Amen to all of the above 8) Nuff said!
 
Ik ben in 2003 met een goede maat van me bij dit gebouw geweest in Osaka.
We hebben gewoon aangebeld en onszelf naar binnen gebluft, een uur zitten praten met allerlei lui en een rondleiding gekregen en uiteindelijk met wat arcade posters de deur uit gelopen.

Zal volgende keer op de meeting wel wat beelden laten zien, was echt wreed.
 
Die maat was wel een Japanner neem ik aan? Zeker foto's zien, was er toen al sprake van Playmore of was het nog good old SNK?
 
Nee hoor gewoon ook Nederlander. Veel gefilmd, was echt lachen.

Was toen al Playmore ook, alleen zie je dat niet op het gebouw.
 
Back
Top