What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SNK-History-opTube

Ja ik ken het. Wel een cool filmpje. 'Iedereen die op zijn Sega en Nintendo zit te spelen is een Weenie. Gelijk hadden ze ook wel, de Geo was toch wel een hardere baas dan die andere 2. Maar die prijs... ;)
 
Pretty cool :)... Damn ik wist niet dat die AES zo duur was bij de launch.
Ik ben benieuwd wat we kunnen verwachten van SNK in de toekomst.
Bedankt voor de links...
 
Hetzelfde zal het nooit meer worden denk ik. Iets als SamSho 2 en Fatal Fury Special maken ze niet meer. Zowiezo is dat 'speciale SNK gevoel' niet echt meer terug te krijgen omdat ze geen peperdure elite console meer hebben, die technisch voorop loopt.

Maar ik kijk wel uit naar KOF maximum Impact voor de 360, en wat ze gaan doen met de Taito Type X2 board.
 
Doe jezelf nou gewoon eens een lol en schaf die All About SNK boxset nou eens aan.
 
Ken":1zxo6ulq said:
Doe jezelf nou gewoon eens een lol en schaf die All About SNK boxset nou eens aan.

ik ken de artbook maar wat is de boxset dan ?

duur ?

waar te koop ?

:twisted:
 
Hij duikt af en toe wel eens op ebay en play-asia op. De interviews zijn in Japans, maar de footage is gewoon te cool en de doos is een must.

PA.04138.001.jpg
 
jah man die shit wou ik wel alleeen het is geheel in japans zonder subz en verder dan doushta baka kom ik niet met die taal :s

Ik wwou hem wel hebben maar die is zoooow mad uitverkocht, echt een mooie box ook nog :/
 
Back
Top