What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SNES mini

Zelfde hardware als de NES mini in een nieuw jasje met een andere emulator+romz? Zouden ze het veiligheidsgat dichten? :D

Ja, die Nes is nergens fatsoenlijk te koop geweest, en kappen ze er al mee. Is dat een nieuwe trend? Nieuwe console uitbrengen, en nergens te koop zijn (Xbox One, PS4, Switch, Mini NES).

Mijn consoles werken ook nog perfect, maar ik wil wel een mini SNES hoor :P

Ik heb er ook één gehaald maar alleen ff snel gecheckt, niet echt kunnen spelen nog.

Nee. Ik was iets te laat met pre-orderen. En dan ben je dus de sjaak. Miste de NES destijds ook al. En ik weiger meer te betalen dan de adviesprijs

Cageman":34wgbcgk said:
Nee. Ik was iets te laat met pre-orderen. En dan ben je dus de sjaak. Miste de NES destijds ook al. En ik weiger meer te betalen dan de adviesprijs

Same here. En pre-orderen hou ik eigenlijk ook niet van.

Ik wilde ook graag eentje, maar was ook te laat.
Daarna niet meer naar gekeken, wil er wel nog een.
Is het nog ergens te koop of moeten we wachten op de eerst volgende pre-order ergens?

Effe op Tweakers kijken, komen er regelmatig voorbij tussen de €90 en €100. Bij Coolblue en Nedgame kostten ze ook €100 dus overbetalen is het niet echt. Heb die van mij vandaag online gezet voor €99 en was binnen 2 minuten weg.

Ik had er twee gepakt omdat ik wist dat ik wel iemand blij kon maken, wat dus ook het geval was. Uiteraard gewoon voor de normale prijs.
Stukje plastic met roms, meer is het niet.

Ik had ze ook in de pre-order besteld. Bij verschillende leveranciers om mijn kans op 1 te vergroten. Bleken alle drie door te gaan. 1 voor mij, 1 direct aan een collega verkocht, de andere via marktplaats. Beide gewoon voor de winkelprijs natuurlijk ! :-)

Back