What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Snes mini 69

Dat is een mooie prijs, ik heb er eentje besteld. Ik had er al eentje, die laat ik dan origineel, en ik wil toch eens proberen of ik deze 2e kan ombouwen en mijn favoriete spellen er op zien te krijgen. De reden is dat mijn originele SNES (met mijn favoriete spellen) niet werkt op mijn 4K tv en soms is het leuk om even op de grote tv te spelen :-)
 
Afgelopen weekend de SD2snes cart binnen gekregen.
Werkt als een zonnetje! En eigenlijk de Snes mini niet meer nodig, al zijn er 2 roms die niet anders te spelen zijn, Starfox 2 ( dus niet de gelekte beta rom) en Mario RPG.

PS de UK pond is goed voor ons nu, en https://gamesconnection.co.uk/ heeft weer stock :)
 
Kaneda":1be2zy6b said:
al zijn er 2 roms die niet anders te spelen zijn, Starfox 2 ( dus niet de gelekte beta rom) en Mario RPG.
Zijn die niet allang gedumpt inmiddels?
 
Die zijn wel speelbaar op de sd2snes sinds kort door middel van het veranderen van een paar files. https://krikzz.com/forum/index.php?topic=7451.0
Zelf niet geprobeerd, er is geen enkele super fx game die mij cool lijkt.
Verder heb ik dus ook geen behoefte aan een mini vanwege allerlei tekortkomingen, wel goede deal hoor. thx. Laatst eentje gehaald als kado voor 99. Had ik dus wat kunnen besparen.
 
Inderdaad de roms zijn er wel maar voor zover ik weet is er geen emu/sdcard die superFX chip ondersteunt.
Maar de software die gebruikt wordt in de snes mini lijkt nu wel gelekt te zijn, dus er wordt vast wel al gewerkt om die superFX code eruit te plukken en te gebruiken voor de emu en fpga toepassing :)
Edit: En juist daar verwijst je naar dus :) Dus hopen dat het gaat passen, heb nu de Rev. F van de sd2snes....... :roll:
 
d":3kn7pjqk said:
Die zijn wel speelbaar op de sd2snes sinds kort door middel van het veranderen van een paar files. https://krikzz.com/forum/index.php?topic=7451.0
Zelf niet geprobeerd, er is geen enkele super fx game die mij cool lijkt.
Verder heb ik dus ook geen behoefte aan een mini vanwege allerlei tekortkomingen, wel goede deal hoor. thx. Laatst eentje gehaald als kado voor 99. Had ik dus wat kunnen besparen.

Ja dat is wel tof, maar atm nog superbuggy. Ben benieuwd of dit ooit stabiel gaat worden.
 
Back
Top