What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SLOT

Wat wil je hebben voor Kameo?
 
Sorry maar die begrijp ik even niet...
 
Ken":20t9xaf9 said:
Sorry maar die begrijp ik even niet...

Dat zeggen Antilianen altijd. 'Zeg zeg swa'.

Ik bedoelde dus, noem maar wat.
 
Ik ben niet zo thuis in dat wereldje gelukkig, dacht dat je bedoelde ' zeg zeg' in de trand van ' wat bot gevraagd' of wat dan ook. Maar goed, in dat geval 20 oiries.
 
Nah, moet namelijk m'n ander uitgegeven bedrag van 35 een beetje coveren - anders ziet het vrouwtje dat ik geld heb uitgegeven :lol: -

28?
 
Ricepuppet":36e71nag said:
Nah, moet namelijk m'n ander uitgegeven bedrag van 35 een beetje coveren - anders ziet het vrouwtje dat ik geld heb uitgegeven
Het erge is dat je het nog meent waarschijnlijk ook...ik vind 20 meer dan genoeg voor dat boutspel.
 
Ik zei 28. En ik kan er niks aan doen dat je 'em bout vindt. Je wilt hem wel kopen 8)
 
Puur om de graphics een beetje te checken maar goed mocht je em nog wegdoen hoor ik het wel.
 
Back
Top