A
Anonymous
Guest
Hoi all,
Heb een probleempje met de SLG300 scanline generator, misschien dat een van jullie een oplossing weet.
Ik heb:
- de Xbox 360 via VGA aangesloten op de "video in" van de SLG3000
- een gewone VGA kabel aan de "video out" van de SLG300
- en de andere kant aangesloten op de VGA aansluiting van de Blast City
Als ik de boel dan aanzet, werkt het wel een paar minuten perfect (wat een mooi beeld!) maar dan gebeurt er helaas iets vreemds, het beeld begint enorm te flikkeren:
- ik heb alle mogelijk dip switch combinaties geprobeerd, maar dat helpt niets
- ook aan het staafje gedraaid voor de intensiteit van de scanlines, zelfde verhaal.
- de Xbox 360 staat op een resolutie van 640 x 480
- heb 2 verschillende VGA kabels geprobeerd
- zonder SLG3000 ertussen werkt de Xbox 360 perfect op de Blast City
- het een manual sync scherm
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Thanks alvast!
Heb een probleempje met de SLG300 scanline generator, misschien dat een van jullie een oplossing weet.
Ik heb:
- de Xbox 360 via VGA aangesloten op de "video in" van de SLG3000
- een gewone VGA kabel aan de "video out" van de SLG300
- en de andere kant aangesloten op de VGA aansluiting van de Blast City
Als ik de boel dan aanzet, werkt het wel een paar minuten perfect (wat een mooi beeld!) maar dan gebeurt er helaas iets vreemds, het beeld begint enorm te flikkeren:
- ik heb alle mogelijk dip switch combinaties geprobeerd, maar dat helpt niets
- ook aan het staafje gedraaid voor de intensiteit van de scanlines, zelfde verhaal.
- de Xbox 360 staat op een resolutie van 640 x 480
- heb 2 verschillende VGA kabels geprobeerd
- zonder SLG3000 ertussen werkt de Xbox 360 perfect op de Blast City
- het een manual sync scherm
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Thanks alvast!