Ik heb op zondag 15 november bij de webshop van @t games arcade 3 mvs
titels bestelt plus een pinball pcb spel. Eerst was er het probleem bij PostNL
sortering was niet goed gegaan, oké dat kan. Ik kreeg zaterdag het pakketje
dus eindelijk binnen. Ik natuurlijk blij. De pcb zat gewoon in kranten gewikkeld
, 2 spellen puzzle Bobble en Magical drop 2 klopten. Magical drop 2 is overigens
een bootleg, werd er niet bij vermeld. En toen dacht ik eindelijk spin master te
hebben, had ie blues journy erin gedaan oké foutje kan. Toen ging ik de spellen
testen, puzzle Bobble en Magical drop 2 deden het gewoon maar bij blues journy
had ik geen geluid. Toen ging ik contact puntje checken en die waren gewoon
Uitermate vies, vind het vreemd voor iemand die claimt alles te testen. Toen de pcb
Getest die deed het niet, weet niet of jullie wel eens een pcb mee hebben meegemaakt
met katten of honden haren ertussen. Volgens hem had ik het misschien verkeerd
aangesloten, is gewoon jamma plug and play toch? Toen zei die van stuur het maar terug
, dus ik heb de pcb en blues journey terug gestuurd. Krijg ik vandaag een mail dat de
doos nat werd geleverd. Dat de pcb zeiknat was en blues journy ook. Hij stuurde er
ook nog foto's bij. Nou kon ie dat op die manier niet aannemen, waarbij hij het hele
probleem bij mij legt en ik het geld maar moet verhalen bij PostNL. Kan dus zekerweten
naar me spin master fluiten, als ie die al had.
Dus bij deze, bestel daar dus niet!
titels bestelt plus een pinball pcb spel. Eerst was er het probleem bij PostNL
sortering was niet goed gegaan, oké dat kan. Ik kreeg zaterdag het pakketje
dus eindelijk binnen. Ik natuurlijk blij. De pcb zat gewoon in kranten gewikkeld
, 2 spellen puzzle Bobble en Magical drop 2 klopten. Magical drop 2 is overigens
een bootleg, werd er niet bij vermeld. En toen dacht ik eindelijk spin master te
hebben, had ie blues journy erin gedaan oké foutje kan. Toen ging ik de spellen
testen, puzzle Bobble en Magical drop 2 deden het gewoon maar bij blues journy
had ik geen geluid. Toen ging ik contact puntje checken en die waren gewoon
Uitermate vies, vind het vreemd voor iemand die claimt alles te testen. Toen de pcb
Getest die deed het niet, weet niet of jullie wel eens een pcb mee hebben meegemaakt
met katten of honden haren ertussen. Volgens hem had ik het misschien verkeerd
aangesloten, is gewoon jamma plug and play toch? Toen zei die van stuur het maar terug
, dus ik heb de pcb en blues journey terug gestuurd. Krijg ik vandaag een mail dat de
doos nat werd geleverd. Dat de pcb zeiknat was en blues journy ook. Hij stuurde er
ook nog foto's bij. Nou kon ie dat op die manier niet aannemen, waarbij hij het hele
probleem bij mij legt en ik het geld maar moet verhalen bij PostNL. Kan dus zekerweten
naar me spin master fluiten, als ie die al had.
Dus bij deze, bestel daar dus niet!