Ik wil 2 bescheiden speakers (Max. Output: 12 W / 8 ohms, rood/wit kabel) gebruiken voor een aantal consoles. Ik heb wel meerdere monitoren, maar het geluid gaat steeds maar over 1 set speakers; niet handig als je met meerder mensen tegelijk avondje wil samen
Maar daarvoor heb ik een super simpele versterker oplossing nodig, want hij wordt alleen gebruikt voor die 2 boxen.
Input is 2x tulip of 1x 3.5" jack (komt uit de consoles)
Output is 2x versterkt rood/wit kabel
Wat zouden mooie oplossingen zijn? Ik heb geen behoefte aan een enorme versterker en liefst ook iets wat < 15 euro kost.
Ik heb voor in een cab ooit eens een versterker op PCB gekocht voor 9 euro; die voldoet niet aan bovenstaande eisen, maar zoiets zou top zijn.
Kans is groot dat ik deze oplossing wil herhalen voor de andere setups, vandaar ruimte + kosten laag. Stroom is OK.
Suggesties?
Maar daarvoor heb ik een super simpele versterker oplossing nodig, want hij wordt alleen gebruikt voor die 2 boxen.
Input is 2x tulip of 1x 3.5" jack (komt uit de consoles)
Output is 2x versterkt rood/wit kabel
Wat zouden mooie oplossingen zijn? Ik heb geen behoefte aan een enorme versterker en liefst ook iets wat < 15 euro kost.
Ik heb voor in een cab ooit eens een versterker op PCB gekocht voor 9 euro; die voldoet niet aan bovenstaande eisen, maar zoiets zou top zijn.
Kans is groot dat ik deze oplossing wil herhalen voor de andere setups, vandaar ruimte + kosten laag. Stroom is OK.
Suggesties?
