What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Simpele oplossing voor versterker?

waiwainl

Administrator
Staff member
Ik wil 2 bescheiden speakers (Max. Output: 12 W / 8 ohms, rood/wit kabel) gebruiken voor een aantal consoles. Ik heb wel meerdere monitoren, maar het geluid gaat steeds maar over 1 set speakers; niet handig als je met meerder mensen tegelijk avondje wil samen :)

Maar daarvoor heb ik een super simpele versterker oplossing nodig, want hij wordt alleen gebruikt voor die 2 boxen.

Input is 2x tulip of 1x 3.5" jack (komt uit de consoles)
Output is 2x versterkt rood/wit kabel

Wat zouden mooie oplossingen zijn? Ik heb geen behoefte aan een enorme versterker en liefst ook iets wat < 15 euro kost.
Ik heb voor in een cab ooit eens een versterker op PCB gekocht voor 9 euro; die voldoet niet aan bovenstaande eisen, maar zoiets zou top zijn.
Kans is groot dat ik deze oplossing wil herhalen voor de andere setups, vandaar ruimte + kosten laag. Stroom is OK.


Suggesties?
 
Thanks.

Ik heb deze gevonden, die doet de truuk, super goedkoop (8 euro) en super klein :mrgreen:

 
Back
Top