Praktisch off-topic, maar toch even een snelle interest-check: Ik heb hier een werkende Silicon Graphics O2 staan, met IRIX 6.5 geinstalleerd; uniek object voor de verzamelaar/hobbyist. Komt met camera en twee SCSI disks + toetsenbord. Muisje moet ik nog even opsnorren.
Zal vanavond even een foto maken indien er interesse is.
voor 75 euro mag 'ie weg.
http://en.wikipedia.org/wiki/SGI_O2
Zal vanavond even een foto maken indien er interesse is.
voor 75 euro mag 'ie weg.
http://en.wikipedia.org/wiki/SGI_O2