What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

'Showdown' - Nieuwe Sega Arcade racer

Kritische noot : 100" curved display? 100cm bedoelen ze?
Zal wel op projectie gebaseerd zijn neem ik aan.

Wel een hele dikke vette cab... wtf
 
Ik zie dat ze de cab 9,3 meter breed noemen dus vandaar dat ze wss de afmetingen van het scherm ook gewoon hebben opgeteld. Still a badass cab!
Jammer dat ik niet meer foto's kon vinden van de cab zelf
 
Uit de brochure;

Curved Screen
Showdown incorporates the latest in display technology, using state of
the art Hybrid Laser LED Projection Technology. Gameplay is displayed
on a unique curved screen, immersing the player in the very heart of
the action. With the player’s eyes equidistant to the 32:9 super wide
ratio screen, it creates the most realistic and immersive gaming
experience for the player.

Wel vet idd!
 
Ergens ook wel jammer, iedereen zat eigenlijk te hopen op een Outrun 3 :)

Ben benieuwd hoe dit speelt. Binnenkort maar even de speelhal in.. ha..hahaha...hahahahahaha!

Ik gok dat de eerste plek waar je deze gaat zien Center Parcs of Landal is.
 
Cageman":j1hqpaba said:
Ergens ook wel jammer, iedereen zat eigenlijk te hopen op een Outrun 3 :)

Ben benieuwd hoe dit speelt. Binnenkort maar even de speelhal in.. ha..hahaha...hahahahahaha!

Ik gok dat de eerste plek waar je deze gaat zien Center Parcs of Landal is.

Ja of ergens in Limbabwe zoals in Valkenburg. Daar schijnen ook nog dikke arcades te staan.
 
Is gewoon zo'n franchiseport van Dirt SD (codemasters), vergelijkbaar met hoe dat met Grid is gegaan.

Outrun 3 is nog even wachten dus..
 
Nu is de hardware voor deze game wel echt heftig aangepakt. Dus los van de port is er veel tijd en geld in R&D gegaan, zo op het eerste gezicht. De verhalen over Outrun 3 zijn alleen nog maar geruchten volgens mij..
 
Cageman":2bde0sbh said:
Ergens ook wel jammer, iedereen zat eigenlijk te hopen op een Outrun 3 :)

Ben benieuwd hoe dit speelt. Binnenkort maar even de speelhal in.. ha..hahaha...hahahahahaha!

Ik gok dat de eerste plek waar je deze gaat zien Center Parcs of Landal is.
Inderdaad, ik zat precies hetzelfde te denken. He Sega, doe eens eventjes snel een OutRun3 hier ingooien.
 
Inderdaad, ik zat precies hetzelfde te denken. He Sega, doe eens eventjes snel een OutRun3 hier ingooien.

Ik denk dat ze je outcry hier hebben gelezen en morgen de game onder grote druk zullen uitbrengen! :mrgreen:
 
Back
Top