A
Waar is hij een beetje mee te vergelijken?DNL":2tpd72ru said:ik kan jullie verzekeren dat harmful park zeer zeker de prijs waard is! geweldige game.
almighty":os3711g6 said:Waar is hij een beetje mee te vergelijken?DNL":os3711g6 said:ik kan jullie verzekeren dat harmful park zeer zeker de prijs waard is! geweldige game.
Prijs is hoog maar voor een shmup als deze heb ik er misschien wel voor over.
En zanac X zanac? Deze game is ook niet echt goedkoop.
almighty":2lazt5f1 said:Ja die 'Blastwind' lijkt mij ook een pareltje DNL![]()
Dat doe je ook niet hoor, maar als je nu eenmaal alle shmups wilt hebben dan hoort deze er gewoon bij.Wel jammer dat hij niet z'n geld waard is. Battle Garrega is goedkoper en zeker van een plaats in de top 3goatboy":3tqcvf7g said:almighty":3tqcvf7g said:Ja die 'Blastwind' lijkt mij ook een pareltje DNL![]()
Wil de pret niet bederven maar Blastwind is wel 1 van de minste Saturn shooters, Sorry.![]()
goatboy":3dp86j7r said:almighty":3dp86j7r said:Ja die 'Blastwind' lijkt mij ook een pareltje DNL![]()
Wil de pret niet bederven maar Blastwind is wel 1 van de minste Saturn shooters, Sorry.![]()
R-Type":3pbi7d9d said:Die game is bekend van magazines en ebay, wordt behoorlijk opgehemeld en is vrij duur. Dan krijg je al gauw negatieve kritiek op de game zelf.
Ja hij is traag en ja je hebt 7 buttons nodig. Maar dat vind ik nou net allemaal geniaal en anders dan de dertien in een dozijn shooters. Ook de compleet vernieuwde Saturn mode maakt het pakket volledig af. Af en toe heb ik zin in mayhem shmups zoals Dodonpachi en Batsugun, en andere dagen weer zin in het technische vernuft van RSG.