A
WTF!!!!!goatboy":96bwbvrj said:40 inch getate?![]()
d":1v6bvz6j said:WTF!!!!!goatboy":1v6bvz6j said:40 inch getate?![]()
pics or it never happened
Ken":1j36gnoo said:Leuk, van de week nog Ikaruga, Under Defeat en nog wat andere shmups op de DC gespeeld op de getate 40 inch LG plasma, it never bores.
Damn, nog beter! 40 van die inchbeesten? damn groot!Ken":1hj1wr3t said:Had ik al verteld dat het ging om een 4:3 plasma scherm....?
Pics are coming up my friends...
pooyan":1xo7pdpy said:8...9...10... we hebben nog steeds niets gezien