What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shmups highscore topic

addict

Cabinet Dweller
Ik ben benieuwd of er veel Nederlandse shmup (Shoot 'm Up) liefhebbers zijn. Ik ben veel bezig geweest met Progear. En sinds kort met Esprade.

Hier m'n score voor Progear:
Code:
name   - score     - stage - pilot/gunner
Dennis - 8,640,480 - 5     - bolt/nail

En voor Esprade:
Code:
name   - score     - stage - character 
Dennis - 4,936,770 - 4     - JB the 5th

Een goed idee, alleen speelde ik juist die 2 games nooit intensief. In Dodonpachi Dai oujou, Espgaluda en Gradius V (PS2) zal ik zeer graag me weer in willen verdiepen om tegen mensen op te boksen als deze daar ook intresse in hebben.

Bij Esprade wil ik dat ook best doen, alleen vind ik het punten behalen wat vaag. Je speelt hem gewoon met MAME neem ik aan of op een echte kast? ;)

Hopelijk zijn er meer mensen die van scores houden. Hopelijk komen die vroeg of laat hier ook aan zetten.

Dodopachi Dai ou Jou:
Code:
Name - Score      - Stage - Ship / Doll
Tim  - 43.691.760 - 4     - TYPE A / EXY
High Score foto

ESPgaluda
Code:
Name - Score      - Stage - Character
Tim  - 10.190.610 - 4     - Ageha
High Score foto
High Score Stage foto

Stage 1 qua scoren verkloot, maar tot mijn verbazing na lange tijd niet intensief spelen overtrof ik toch mooi mijn oude scores van die stages.

progearj.png

Maar een keer goed m'n bommetjes gebruikt :o

Geen DC shumps fanatics?

Ik ben wel benieuwd wat voor score mensen pakken bij Ikaruga

Progear (jp version)

Code:
name   - score      - stage - pilot/gunner
Dennis - 13,647,900 - 1-ALL - bolt/nail

Wat een competitie :?

Vandaag voor het eerst Progear gespeeld.
Geen noenswaardige score, maar damn.. vet spel!!

Back