What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shit!!!! (earthquake/tsunami)

Ik vind het ook echt verschrikkelijk wat er allemaal in Japan gebeurd is, heb er nog steeds een nare bijsmaak van.

En het geloof van de meeste mensen die denken dat het 100% een natuurramp is geweest, dat gaat er bij mij echt niet in. Als je dit alles serieus gaat onderzoeken dan zal je waarschijnlijk ook tot een soortgelijke conclusie komen?
 
Robin":1zo9hapc said:
En het geloof van de meeste mensen die denken dat het 100% een natuurramp is geweest, dat gaat er bij mij echt niet in. Als je dit alles serieus gaat onderzoeken dan zal je waarschijnlijk ook tot een soortgelijke conclusie komen?


heuh.. nee..? Waar denk je aan, dan?
 
nog niks op het nieuws. Nu.nl is vol van die l*l die ons belastinggeld opmaakt met dat schijnrechtzaakje.
 
Cageman":1ys54xqd said:
Robin":1ys54xqd said:
En het geloof van de meeste mensen die denken dat het 100% een natuurramp is geweest, dat gaat er bij mij echt niet in. Als je dit alles serieus gaat onderzoeken dan zal je waarschijnlijk ook tot een soortgelijke conclusie komen?


heuh.. nee..? Waar denk je aan, dan?


Ik weet het ook niet, maar ik vouw alvast en aluhoedje en haal alvast wat extra rollen van dat spul.
 
Ha ha, dat alu hoedje doet me denken aan die film: Signs

Check deze 39 min video:

Code:
http://www.youtube.com/watch?v=ubLA7u92C1w
 
Back
Top