What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shed-bezoek

Drifter

Combo Keeper
Vandaag zijn s913 en ik ontmaagd, we mochten als tweede de mighty shed zien! Gids Pascal heeft ons daar een rondleiding gegeven. Erg opgewonden liepen we daar de kasten aan te gapen! Er mist nog 1 belangrijke kast, de beer-tender! Maarja, nobody's perfect! Pascal, thanks for het enthousiaste ontvangst en mijn SFIII boardje, Hasan bedankt voor de MVS! TOP! En op naar de volgende meeting! We're addicted!

Hier een stiekeme foto, laat ze het maar niet horen! :lol:

shed.jpg
 
Drifter":3qxzfbdv said:
Vandaag zijn s913 en ik ontmaagd
* S913 kijkt wantrouwig van zijn vrouw naar zijn 2 kinderen ... :?:

Owww, je bedoelt een shed-ontmaagding ;) Maar was inderdaad leuk om deze arcade-schatkamer te bezoeken. Leuke projecten op stapel (die cocktail *drool*) en een mooie ruimte om het in te doen.

Helaas te weinig tijd om bij Hasan te lunchen, onze Mame-PC-componenten stonden op ons te wachten bij de winkel :)
 
Hahaha leuk jongens, jammer dat ik er niet bij was, geld verdienen voor mijn projecten :(
De volgende keer gewoon bij mij thuis meeten! Succes met de MAME projecten en hou ons op de hoogte!

Mvg,

Hasan
 
Kicken shed, nu al! staan een paar mooie kasten!
en die Daytona poster lacht naar mij... 😉
 
Wist niet dat dit op het forum zou komen, anders had ik wel iets leuks aangetrokken :lol:

binnenkort nog wat E3tjes en een sitdown racer erbij,
maakt de shed nog wat completer, he Has!
 
Back
Top