sombetzki":31jceav4 said:Ai ai ai, das wel mooi hoor!
Hoe zit dat eigenlijk met die diamond vewlixen, die blauw witte, heb je die wel eens gezien?
nicke36":2pjv1a25 said:Hele vette cab man, is wel wat anders dan die custom vewlix koek die ik aan het bakken ben, maar de prijs is natuurlijk ook totaal anders.