Marcosan30":27865w0q said:
Hmm daar heb je dan wel weer gelijk in, stuuruitslag is inderdaad wel specifiek voor initial d.
Hebben jullie (Pascal, Arjan of jij) wel een de hele stuurinrichting vervangen, want dat lijkt
Me inderdaad een hels karwei?
Ja, voor een cab waar OR2, Sonic, MarioKart, etc in draait gebruiken we een anders dashboard, zoals Has al aangeeft hierboven. De ID dash wordt echt alleen voor ID gebruikt.
Spelen van een game met een normale uitslag met een ID dash is alsof je in een truck rondrijdt

(ID stuurwiel kan anderhalf keer rond, een normaal stuurwiel niet eens 1 keer)
Er zijn mensen die daaraan hebben kunnen wennen. Wij niet
Maar de ID serie is wel deel van de holy grail van gaming hoor. Ik ben er althans niet uit te slaan als ik er in zit.
Mijn best-driver-of-all-time blijft echter Daytona USA. Hoe 'arcady' die ook is.