What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shadaloo.eu *aantal nieuwe pics*

Marcosan30":2818zwhc said:
Wat heb jij dan besteld dayo? Staat me bij dat je ookal een saidaioujou stick had :D
Klopt voor de 360 setup
Ik heb er nog een besteld voor de supergun ook een xl
 
ik was toevallig van de week bij Jinxz en heb oa die stick voor zijn dochtertje gezien

superstrak afgewerkt, zeer nice
 
Thanks!
Ik werdt gevraagd door Capcom om voor de Epicon (beurs a.s. weekend) iets customs mee te nemen in het thema van Capcom. Ik neem die stick van m'n dochter mee als showmodel.

Daarnaast staan er 3 Vewlixes met Ultra SF4 opgesteld. Ik sluit 2 Vewlixes aan elkaar aan als VS setup. Dus 1 cab per speler in head-to-head en een 2-speler Vewlix voor shoulder-to-shoulder :D

Oh ja en natuurlijk de The Bishi-Bashi. Niet van Capcom maar toch fun ;)
 
Nice Chris, dat is wel vet dat je door een klant van dat formaat benaderd wordt. Zul je dan echt een celebrity gaan worden? :mrgreen:
 
Je was toch al eerder door Capcom benaderd om iets voor ze te doen?

Anyway, zeer mooie sticks! Zoals altijd eigenlijk.
 
cthulhu":2jscgsvx said:
Je was toch al eerder door Capcom benaderd om iets voor ze te doen?

Klopt ja. Ze belde me ooit eens op een Donderdag met de vraag of ik op de Zaterdag het NK Street Fighter kon organiseren tijdens First Look ;) Gelukkig is het allemaal gelukt in 2 dagenen sindsdien blijven we in contact voor beurzen en promoties etc.
 
Back
Top