What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SFII HD REMIX PSN battle

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date

d

Shmup Veteran
Wie wil matte?
Wat is jou psn id?
Mischien leuk om een online toernooi te organiseren!

Ik had net al van een gast gewonnen.
Ik heb wel links en rechts balken. erg vreemd. Dat is alleen ingame.
Ik kan mijn tv net zo goed op picture overscan zetten, dan heb ik pas echt full screen! Ziet er heel erg vet uit.

Mij valt wel op dat je vanaf een afstandje al kan grabben. echt heel vreemd, probeer maar. Ik heb dit met Ryu geprobeerd. Is dat normaal. Ik ken geen een sf game waar dat kan. Alleen Zangief heeft die range. Maar Ryu heeft nu ook die range gewoon met ->+HP

Het is de laatste tijd rustig op Nozomi. Is iedereen aan het oefenen? :lol:

Ik speel trouwens hier mee. Speelt geweldig!
http://shop.ebay.nl/items/__sega-usb_W0 ... 286.c0.m14

Damn, ben ik de enige Hollander die dit speelt op psn?
Ik wil graag tegen Nederlanders spelen omdat je dan echt een superverbinding hebt (als het goed is)
 
ZiEk":3ih4bs5d said:
wt alleen op de usa psn ?
geen gezeik met NL visa ?
Ik wou dat ik dat wist. Ik heb hem met zo'n psn card gekocht.
De online mode stinkt best wel, maar ja niemand speelt Battle Fantasia en dit wordt nog wel een beetje gespeelt, dus kan er uberhaupt online gebattled worden, maar frustrerend is de online mode wel, de game is niet getest en had zo door een 4-jarige uitgebracht kunnen worden. Het ziet er wel fantastisch uit en speelt bijna net zo goed als het origineel, maar je dat mag je toch wel verwachten van een game van bijna 15 jaar geleden.
Je ziet wel duidelijk de verschillen met mensen die online zijn met sf2hd vs gti club, die gewoon een online mode heeft die lichtjaren boven sf2hd staat.
Maar ja sfhd is ook maar 15 dollar.
Het zijn wel de games die ik speel dezer dagen.
Vet verkouden, proest

EDIT: Net nog gecheckt, geen hond online. Een gast 5 keer gesloopt en toen had hij genoeg ervan of door de slechte game code eruit gegooid, wie weet. :roll:
 
waar haal ik zo.n kaart ? enne die werk ook op pal en dan in usa psn shoppe ?
beetje n00be met die shizzle, vind het eigenlijk mad irritant al die virtuele goederen.

Tja ik hoorde het ook dat die online sf2hd fucked is, plus dat het spel niet helemaal lekker ging. Mischien ook de reden dat ik hem niet op je jap psn zie, die pikken dat soort shit gewoon niet.

Tjah denk dat het met sf4 wel goed zal komen met meer spelers online, nu moet ggpo en capcom die shit wel strak maken en hoop dat de game leuk speelt. Speel nog regelmatigg sf3s op ggpo, tegen belgen duitzers is er weinig lagg. Uk boys enz begin je het wel te merken.

SF5 goes third strike klinkt ook goed...
 
ZiEk":dlf8or2s said:
waar haal ik zo.n kaart ? enne die werk ook op pal en dan in usa psn shoppe ?
beetje n00be met die shizzle, vind het eigenlijk mad irritant al die virtuele goederen.
Tja ik hoorde het ook dat die online sf2hd fucked is, plus dat het spel niet helemaal lekker ging. Mischien ook de reden dat ik hem niet op je jap psn zie, die pikken dat soort shit gewoon niet.

Tjah denk dat het met sf4 wel goed zal komen met meer spelers online, nu moet ggpo en capcom die shit wel strak maken en hoop dat de game leuk speelt. Speel nog regelmatigg sf3s op ggpo, tegen belgen duitzers is er weinig lagg. Uk boys enz begin je het wel te merken.

SF5 goes third strike klinkt ook goed...
ebay heb ik hem gekocht. je krijgt dan de code toegestuurd.
Ik weet niet of het werkt op een japanse of europese psn store. Volgens mij NIET.
voor de japanse store kan je ook kaarten halen (andere)
Zoek op ebay op playstation network card
sf2hd is fucked, vrijwel niemand meer online. en ik heb genoeg van deze kutkarakters:
-blanka
-e-honda
-chun li
En 2 trappen en je ziet sterretjes en dan een combo, dood.
was destijds een leuke game en leuke remake, maar deze game haalt het niet bij modernere fighters.
thanks, ik ga nu eens ggpo checken!
ik had al 2dfighters.net, dat werkte ook best cool.
EDIT: ggpo werkt best goed!
 
ja 2df heb ik ook weleens gedaan, maar heb een homie bij ggpo. Als de chineezen wakker worden dan gaat de ggpo server wel traag. Maar als je eenmal speelt is het altijd nice.

Veel drakenslag peepz chillen daar ook en het niveu is vrij hoog.
 
ZiEk":1epm8pee said:
ja 2df heb ik ook weleens gedaan, maar heb een homie bij ggpo. Als de chineezen wakker worden dan gaat de ggpo server wel traag. Maar als je eenmal speelt is het altijd nice.

Veel drakenslag peepz chillen daar ook en het niveu is vrij hoog.
Gisteren een gast wel een paar keer gesloopt. chillout heet hij ofzo.
met sfTS
 
d":1p97ki01 said:
ZiEk":1p97ki01 said:
ja 2df heb ik ook weleens gedaan, maar heb een homie bij ggpo. Als de chineezen wakker worden dan gaat de ggpo server wel traag. Maar als je eenmal speelt is het altijd nice.

Veel drakenslag peepz chillen daar ook en het niveu is vrij hoog.
Gisteren een gast wel een paar keer gesloopt. chillout heet hij ofzo.
met sfTS

kan je ook 3s ? want daar hang ik rond ;P

mischien onze skillz matchen ?
 
Damn, ik moet nu slapen.
to be continued........
Van het weekend anders.
Ik kan je gewoon msn'n toch? cool!
 
nindo":cpl3d73k said:

Is dat een uitdaging of weet je niet wat het betekend ?

3s = sf3s = Street Fighter 3 Third Strike

Anyways was leuk matten d. hoop dat je aan het trainen bent ;P
 
Back
Top