What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sexy time container

Ik heb de cabs van dichtbij mogen bewonderen, maar het lijkt wel of ze in Japan de mensen verplicht met fluwelen handschoenen laten spelen. Ongekend goeie staat deze batch!

Da Dude":1fbwsch7 said:
Dus als ik 700 bijbetaal, ruil je ze om ;-P
Dat denk ik niet, want de Diamond op de foto's heb ik van Chris gekocht :)

Heb de meeste cabs ook van dichtbij mogen bekijken, en manmanmanman.. beter gaat het niet worden. De Taiko no Tatsujin ook.. met twee man de muziek van Mario Bros meetrommelen? Dat is gewoon instant nerdgasm :mrgreen:

Een andere cab die ik heb mogen importeren is Taiko no Tatsujin 13.
Ik ben echt full-retard als het (o.a.) gaat om rhythm games ;) Maar nu ik het stiekem zonder toeschouwers kan proberen moet ik toegeven dat Taiko echt gruwelijk gaaf is :D :D

IMG_9986.jpg

IMG_9987.jpg

IMG_9989.jpg

IMG_9990.jpg

IMG_9991.jpg

Bizarre kast hoor!! Dit soort cabs ben ik nog niet ergens tegen gekomen in NL. Kan me bijna niet voorstellen dat zo'n huge cab bij iemand thuis staat :-). Lijkt me ook wel leuk om een keer te proberen

iD8, *kwijl* Die hoop ik ooit eens te kunnen spelen :P

Die Taiko drum cab is ook echt gigantisch en een super toffe game. Ik heb de skere DS-versie gekocht nadat ik op Animecon het had gespeeld. :roll:

Geweldig, helemaal compleet ook, incl de vlaggetjes etc.
Ik heb ze gezien op die cabs. Echt helemaal los gaan Japanners (en DEXX) op Muziek cabs. Ik vind het knap. Doe het ze niet na.

Ik heb het geprobeerd. :oops:

Je zou het bijna allemaal zelf houden:)
Te gek die caba zeg vooral die drum cab lijkt me cool om eens goed op los te gaan.

Holy shit, dat een Taiko no Tatsujin- cab ooit nog eens de Nederlandse grond zou aanraken is vrij uniek.

Back