What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sexy Parodius SOLD

Sexy!
Ik voel een opmerking van Marcosan aankomen, een counter van Psykick en een final blow van Marcosan.
Let's do this!

Offtopic: gave game. Bijna zonde om zo het 'hart' uit je Windy te trekken. Die twee zijn een match made in heaven.

zonde is het zeker, maar er komt wel wat moois voor terug en het hart van mijn windy is deze:

:D

Leuk spel. Ben zelf nog opzoek naar de Turtles in Time PCB, de 2 speler versie, maar ik kom helaas alleen maar de 4 speler versie tegen.

Ik weet het...maar ik ben een tikkeltje een vervelende purist en hou niet echt van conversions, bootlegs en rom swaps...silly me.

Dat gaat wel erg ver, toch? Ik bedoel, je hebt dan het originele bord met de originele 4P-eproms. Je prikt er hetzelfde type eproms op met een kopie van de originele code.

Wie zegt dat het board dat je koopt niet al eerder een eprom swap heeft gehad ;)

Cageman":3o8b7q2w said:
Wie zegt dat het board dat je koopt niet al eerder een eprom swap heeft gehad ;)

Is helemaal waar, maar dan weet ik het tenminste niet...als ik het laat doen of zelf doe, dan is de kans dat ik mij eraan erger een heel stuk groter (zeg maar 100%). Ik heb dan ook geen gekopieerde cd's of DVD's...alles (voor zover ik weet) is origineel (behalve PC software...vind ik gewoon te duur voor iets waar ik amper mee om kan gaan). Tja, ik ben nou eenmaal een zeikwijf...heeft denk ik toch een beetje te maken met het feit dat ik autistischer ben dan de gemiddelde mensch...

He chtulhu,

Niks mis mee dat je alles origineel wil, daar heb ik ook een handje van :mrgreen:
Hier nog een purist

Oh, niks mis met de drang naar het originele hoor. Het kost alleen veel tijd, en vaak aardig wat geld :D

Ik vind die zoek toch wel leuk. Het geeft een goed gevoel om na een hele tijd zoeken dan toch dat ene spel te vinden en te kopen...het gaat mij vaak om de zoektocht zeg maar.

Back