What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Senko no ronde X360

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
hardcore, hardcore!

952_0001.jpg


952_0002.jpg


952_0003.jpg


952_0004.jpg


952_0005.jpg


952_0006.jpg




De game komt deze week uit. Wie gaat hem eigenlijk kopen?

Ik vind hem de nieuwprijs niet waard (60 euro op ons continent) maar ik wil hem wel hebben. Heb wat online matches bekeken en het heeft wel wat van Virtual On. Dat maakt het voor mij toch wel een overweging waard..

Online play:

Boss matches: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=69489
 
Ik zag em staan van de week, behalve de belachelijk lelijke artwork (WAAROM NOU WEER?) is 60 euro gewoon te veel geld voor een beperkte titel als deze. Wat verwachten die gasten bij Ubisoft nou serieus zelf? En dan achteraf klagen dat Nederland niet klaar is voor dit soort games...
Zet er 30 euro op en fatsoenlijke artwork en je verkoopt dubbel zoveel en uiteindelijk maak je meer winst.
 
jah man helemaal eens maar ubisoft is nou ook echt niet een top bedrijf meer ze teeren op oude hits en heb al een tijd geen leuke game van ze gespeeld.

De gameplay van deze ziet er nog niet echt aantrekkelijk uit, temminste van de filmpjes afgezien. Zou het ook mis kunen hebben.

Big Bang Beat is trouwens een echte aanrader alles geleend van andere fight games maar het speelt gewoon goed en lekker.
 
Kanker, geen breedbeeld optie?
Afschieten deze port.
Ik ben zelf heel benieuwd en ik weet dat de arcade versie ook 4:3 is.
Maar elke game op de 360 ps3 en cube die geen 16:9 mode ondersteunen moeten automatisch een score van 1 krijgen bij een review.
Deze game lijkt me heel erg vet. Wie heeft hem al eens gespeeld?
 
d2":2c8xak2k said:
Kanker, geen breedbeeld optie?
Afschieten deze port.
Ik ben zelf heel benieuwd en ik weet dat de arcade versie ook 4:3 is.
Maar elke game op de 360 ps3 en cube die geen 16:9 mode ondersteunen moeten automatisch een score van 1 krijgen bij een review.
Deze game lijkt me heel erg vet. Wie heeft hem al eens gespeeld?

Ik heb m'n games liever fullscreen, fuck breedbeeld. Heb hem gisteren binnengekregen, maar zit er niet echt in dat ik hem vandaag of morgen spelen kan.... Heb trouwens de NTSC versie, vind de box art zo slecht nog niet. De titel daarintegen... Had het gewoon Senko no Ronde Rev.X laten blijven.
 
d2":2b61jwxm said:
Kanker, geen breedbeeld optie?
Afschieten deze port.
Ik ben zelf heel benieuwd en ik weet dat de arcade versie ook 4:3 is.
Maar elke game op de 360 ps3 en cube die geen 16:9 mode ondersteunen moeten automatisch een score van 1 krijgen bij een review.
Deze game lijkt me heel erg vet. Wie heeft hem al eens gespeeld?

De game geeft gewoon weer in 16:9, het speelveld is echter wel 4:3. De balken aan de zijkant zijn transparant en geven informatie over de speler: scores, je moves e.d. Heel goed gedaan als je het mij vraagt, je verliest de feeling van het origineel niet en het ziet er niet zo crappy uit als bijv. sommige 4:3 xbla games.
 
Ben sowieso geen mecha fan, maar Ubisoft vind ik een top developer. Splinter cell, graw en rb6 zijn geweldige series. Verlang dan ook ontzettend naar Assassin's Creed, Conviction en EndWar...

Deze game laat ik echter links liggen...
 
Ubi heeft niets te maken met deze titel, op de lokalisatie na. De game is gewoon gedeveloped door G-Revolution van oa Border Down. Allereerst is de Wartech titel heel sneu (dat valt kennelijk beter bij noobs), en de prijs is ook sneu en gewoon onrechtvaardig.

Maar, als zij er niet waren hadden wij deze titel nooit kunnen spelen op onze Engelse consoles. De US versie is regiovrij, en deze is wel goedkoop.

Ik heb zelf niet zo'n zin in bestellen en heb Forza nu net. Ik hoop dus op een pricedrop ergens midsummer, als er niets anders uitkomt. Dan sla ik toe.
 
Het zegt toch wel wat als zelfs mensen van dit forum een titel als deze links laten liggen...ik zou hier de verkoopcijfers wel eens van willen zien...
 
Dat komt dan uitsluitend door de prijs want ik wil de game wel hebben. Dimension Plus vraagt zelfs 70 euro!

Op NTSC-UK spelen ze hem wel veel.

Voor 30 had ik hem meegenomen.
 
Ken":22gufl6c said:
Het zegt toch wel wat als zelfs mensen van dit forum een titel als deze links laten liggen...ik zou hier de verkoopcijfers wel eens van willen zien...
Mij lijkt deze titel juist super alleen dat hij niet fullscreen is is echt inexcusible. Voor 2D games wat lastiger, maar voor games is het een fluitje van een cent (bij wijze van spreken) om dat 16:9 te maken.
 
Ik heb hem in de winkel op een LCD gespeeld en je merkt er niets van dat hij niet fullscreen is. De zijkanten zijn transparant en zien er cool uit.
 
Hm, ik kijk nog eens goed naar die pics en het lijkt erop alsof hij wel fullscreen is. Alleen zit er een transparante layer overheen aan de zijkanten waardoor ik op het verkeerde been ben gezet. Ben ik een oen or what?
Ik neem alles terug.
Lijkt me een super vette conversie.
 
Deze game heb ik laatst gekocht bij Bart Smit voor de Xbox 360 vermaak me er goed mee zowel online als offline. Had aan het begin wel veel moeite met de eindbaas totdat ik die echt goed door had.
 
Back
Top