What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega World London

ruderudie

Bullet Dodger
Reaction score
0
Binnenkort ga ik een weekendje naar Londen, en ik vroeg me af of het vroegere Sega World nog bestaat en of het de moeite is hier nog even binnen te stappen. Wie het weet mag het zeggen.

Ja en nee. Het bestaat nog wel maar het is geen Segaworld meer. De gouden Sonic staat nog wel bij de ingang dacht ik, weet ik niet zeker tho. Verder is het allemaal wat kleiner geworden maar nog zeker wel een bezoekje waard. Ze hebben 5 of 6 VS cabs setups met de bekende 2D en 3D fighters. Ook hebben ze Mario Kart Arcade mocht je die nog niet gespeelt hebben. Het zit dus gewoon nog in het Troc winkelcentrum.

Bedankt Baki, dan zullen we ze eens een bezoekje brengen. Ik zal nog even rapport uitbrengen als er iets heel anders is dan in je omschrijving

Ben er in 1996 geweest. Heb daar in een soort VR achtige machine geweest. Te vaag. En d'r was een BK of Mac geloof ik. Maar alle machines kostte destijds 2 pond per potje. Ging voor mij een beetje te ver :P

Ik ben vorig jaar nog geweest. Dus ik hoop dat er nu wel wat Lindbergh games staan..hmm trouwens die stond er ook! After Burner en die is fucking dik!!!!!!

Voor Afterburner hoef je niet naar Londen, die staat ook in dat stinkhok in Scheveningen.

Ja afterburner heb ik in scheveningen ook gezien, erg vette en kostbare kast maar persoonlijk heb ik het na 1 keer geshaked te worden wel weer gezien. Ik hoorde dat er ook een merchandise afdeling is in (former) sega world. Iemand die dit kan bevestigen?

ik heb de merchandise afdeling nooit gezien....wel botsauto's :)

Als de bullkast er nog staat moet je die zeker spelen, you vs bull hahaha.
Je vat de bull bij de horens en probeert deze om te gooien. Wij hebben onze meest zware bloke in gezet en de bull een zeer zware fight gegeven haha!
Wij hebben er een hoop lol mee gehad en er stond binnen no time een hele zooi peeps te kijken.

Back