Jup. Had ik in het begin ook. Maar het gaat bij mij veel beter wanneer ik de hood cam aan heb staan.Baki":39jaz5qd said:Ik moet echt wat wennen aan de reactie van de auto. Voor mijn gevoel zwabbert hij erg snel. Ik zal er deze week eens wat beter voor gaan zitten want na 5 uur non stop COD4 MW Beta worden je armen en handen wat moe![]()
Rano":27k277oc said:Jup. Had ik in het begin ook. Maar het gaat bij mij veel beter wanneer ik de hood cam aan heb staan.Baki":27k277oc said:Ik moet echt wat wennen aan de reactie van de auto. Voor mijn gevoel zwabbert hij erg snel. Ik zal er deze week eens wat beter voor gaan zitten want na 5 uur non stop COD4 MW Beta worden je armen en handen wat moe![]()
d":3c1d1pey said:Vetter dan Sega Rally 1 en 2 bij elkaar opgeteld.
Klopt!Ken":32ca4n1o said:Ik heb de demo gedownload voor de 360 en had het na twee keer drie rondjes wel gezien. Middelmatige graphics en saaie gameplay zonder extratje om het geheel wat aantrekkelijker te maken.
Ik begin langzamerhand te zien waar je naartoe gaat....Ken":1f3c1bgq said:Burnout series, Ridge Racer series, F-Zero en Wipeout als je die onder racegames wilt noemen, Daytona USA, de oude SEGA Rally games, Initial D om er maar een paar te noemen hebben naar mijn mening geen saaie gameplay.