What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega nu hardware

Marcosan30

Shmup Veteran
He ik zat op system 16 te kijken en toen zag ik ineens de nieuwste telg van sega na de ringhardware
genaamd Sega Nu. Naast de grappige naam (vind ik i.i.g) lijkt er nog maar 1 titel voor te zijn genaamd project diva (lijkt een soort guitar Hero achtige game te zijn)
http://www.system16.com/hardware.php?id=975

Weet iemand of er misschien andere games volgen? :D
 
Pas op wat je zegt over Project Diva hè
Zijn hele volksstammen die wild worden van Hatsune Miku. Hele toffe music game imho.

maarre, nee, weet niet wat er verder op uitgebracht is/komt :P
 
Hahaha Anton in plaats van Duitser en half Rus begin ik nu te denken
Dat je half Japans bent. Zag ik jou ookal niet dansen in dat filmpje van muchi muchi pork :P
 
Hatsune Miku is groot in Japan. Er zijn zoveel dingen die we hier niet kennen of zien vanuit Korea/Japan. Blijft machtig om dit soort dingen te zien. Holografische versie van Hatsune Miku trekt groot publiek.

 
Begin 2014 komt Hatsune Miku: Project Diva f in het Engels naar de PS Vita als het goed is. Word dan sowieso een must buy voor mij.
 
Die cab heb ik gezien in Japan. Maar die Miku is echt hot daar. Je kan je kont niet keren, of ze staat wel weer ergens op.
 
Hatsune miku, kijk zo leer je elke dag weer bij :D
Maar zou liever willen weten of die game ook een beetje te pruimen is, in plaats van Japanse vrouwtjes te kijken 😉
 
Dit doet me denken aan een docu die ik latst gezien heb: "no sex please, we're Japanese". Gaat over japanse mannen en digitale vrouwen...
 
ruderudie":2gabehk9 said:
Dit doet me denken aan een docu die ik latst gezien heb: "no sex please, we're Japanese". Gaat over japanse mannen en digitale vrouwen...

Volgens mij heb ik die ook gezien. Een stukje ging ook over dat je met zijn meisje uit je DS-spel kon trouwen :shock:

Misschien krijgen we ooit een Miku vs 2pac hologram-battle?
 
Inderdaad dexx, het nieuwe arcade spul is een PC met een Security Dongle... het einde van een tijdperk, maar dat is nu ook met de consoles, alles x86 :(
 
Klopt dat het verkapte pc's zijn en daarmee verliest de arcade, maar ook de huidige consolegeneratie een beetje zijn eigen identiteit.
Was vroeger natuurlijk prachtig om een supernintendo te halen; je zette hem aan en hop spelen :D
Uiteindelijk is eigenlijk alles al pc (lees mame en emulatoren) 😉

Maar uiteindelijk blijft het nog steeds gaan om vernieuwing, onderscheidende titels en gameplay
En zolang dat doorgaat blijf ik games kopen :mrgreen:
 
ook leuk is.. door de overgang naar PC zijn er hackers die sommige games al gekraakt hebben zodat je ze gewoon op je windows bak kan spelen.
 
Ik weet niet of dat nu zo'n goede ontwikkeling is (klinkt wel heel erg als piraterij), dan verdienen arcades
helemaal geen moer meer en verliezen arcadegames helemaal hun eigen identiteit. :(

Dat zou ik eeuwig zonde vinden. Daarnaast zit ik er persoonlijk niet op te wachten om 1.constant nieuwe updates te downloaden 2. Je videokaart te vernieuwen 3. Een uur te besteden aan instellingen voordat ik een game normaal kan spelen.

Hoop toch echt niet dat alles pc gaat worden, want dan zit je constant met bovenstaand gekut 😉
 
Marcosan30":1vywf8jm said:
Ik weet niet of dat nu zo'n goede ontwikkeling is (klinkt wel heel erg als piraterij), dan verdienen arcades
helemaal geen moer meer en verliezen arcadegames helemaal hun eigen identiteit. :(

Dat zou ik eeuwig zonde vinden. Daarnaast zit ik er persoonlijk niet op te wachten om 1.constant nieuwe updates te downloaden 2. Je videokaart te vernieuwen 3. Een uur te besteden aan instellingen voordat ik een game normaal kan spelen.

Hoop toch echt niet dat alles pc gaat worden, want dan zit je constant met bovenstaand gekut 😉

valt wel mee hoor, heb een dikke i5 4th gen staan met 8 gb, dat kan er wel mee door :D heb pop'n music 15 t/m 21 en beatmania IIDX 9 t/m 20 op m'n pc staan, werkt echt goed :D
 
Tjeez gozert dat jij dat trekt man dat beatmania,

Je moet wel ongeveer een 12 armige octopus zijn om dat goed te kunnen spelen :D
 
Marcosan30":1ogv3o5k said:
Tjeez gozert dat jij dat trekt man dat beatmania,

Je moet wel ongeveer een 12 armige octopus zijn om dat goed te kunnen spelen :D

Dat valt wel mee toch? Is maar 7 knoppen en een turntable, heb je m'n keyboardmania cab weleens gezien??!
24 toetsen!!! + pitchbend :-)
 
Back
Top