mustbeDreaming
Cabinet Dweller
Beste Allemaal,
Na wat jaartjes mijn NAC gebruikt te hebben in combinatie met een Neogeo 4-slot inclusief MSV->Jamma adapter besloot ik hem te verkopen.
De kast stond een tijdje uit en bij aanzetten was het scherm aan de zijkanten gemagnetiseerd (paarsig), dit dacht ik te hebben opgelost door flink met een netstroom boormachine er wat overheen te wapperen, zoals ik op het internet heb gelezen.
Nu heeft een forumgebruiker de kast van mij overgekocht. Eenmaal thuis aangekomen kwamen er meer problemen aan het licht toen er Jamma-boards aangehangen werden en ik baal hier FLINK van. Heeft iemand enig idee waar het volgende aan kan liggen:
- Het probleem begon toen ik thuis bij het demo-en geen geluid meer uit mijn Neogeo kreeg.. eerst altijd wel gewerkt..
- De koper wees me ook op het feit dat de zijkanten van de jamma-connector er af waren gehaald, nu heb je dus het risico dat de connector niet precies aansluit, wat zou hier van de reden zijn geweest bij de eerdere eigenaar?
Koper's bevindingen:
- eerste PCB wel beeld geen geluid.
- tweede PCB rollend beeld, maar wel geluid
- derde PCB... rookgeur??
- lampje op de interne voeding gaat langzaam uit als je een PCB aansluit
Ik dacht ik post dit maar gewoon op het forum, heb de kast onder goede bedoelingen te koop gezet en dacht dat deze 100% werkend was(!)
Als er uiteindelijk geen oplossing te vinden is dan geld terug natuurlijk, maar ik dacht misschien heeft iemand nog enig idee wat er kan zijn.
Na wat jaartjes mijn NAC gebruikt te hebben in combinatie met een Neogeo 4-slot inclusief MSV->Jamma adapter besloot ik hem te verkopen.
De kast stond een tijdje uit en bij aanzetten was het scherm aan de zijkanten gemagnetiseerd (paarsig), dit dacht ik te hebben opgelost door flink met een netstroom boormachine er wat overheen te wapperen, zoals ik op het internet heb gelezen.
Nu heeft een forumgebruiker de kast van mij overgekocht. Eenmaal thuis aangekomen kwamen er meer problemen aan het licht toen er Jamma-boards aangehangen werden en ik baal hier FLINK van. Heeft iemand enig idee waar het volgende aan kan liggen:
- Het probleem begon toen ik thuis bij het demo-en geen geluid meer uit mijn Neogeo kreeg.. eerst altijd wel gewerkt..
- De koper wees me ook op het feit dat de zijkanten van de jamma-connector er af waren gehaald, nu heb je dus het risico dat de connector niet precies aansluit, wat zou hier van de reden zijn geweest bij de eerdere eigenaar?
Koper's bevindingen:
- eerste PCB wel beeld geen geluid.
- tweede PCB rollend beeld, maar wel geluid
- derde PCB... rookgeur??
- lampje op de interne voeding gaat langzaam uit als je een PCB aansluit
Ik dacht ik post dit maar gewoon op het forum, heb de kast onder goede bedoelingen te koop gezet en dacht dat deze 100% werkend was(!)
Als er uiteindelijk geen oplossing te vinden is dan geld terug natuurlijk, maar ik dacht misschien heeft iemand nog enig idee wat er kan zijn.


