ruderudie
Bullet Dodger
Na vele jaren overweeg ik alles wat ik nog heb aan arcade goodies toch de deur uit te doen. Dat is mijn NAC met name; dat is meer een museumstuk geworden en ik denk echt dat iemand anders er veel meer uithaalt dan ik. Deze zomer gaan we weer verhuizen en ik denk niet dat ik hem nog een keer mee wil nemen maar iemand anders beter kan doen waar ie voor bedoeld is, namelijk gamen. Heb hem al een jaar of 15, zelf via AO geïmporteerd nog destijds uit Japan. Mooi ding, met prima beeldscherm. Kan er uiteraard wat foto’s van maken bij interesse.
Lang niet gepost op het forum ook maar toch eerst even hier een pols of iemand misschien op zoek is. Verder heb ik ook nog wat CPS2 liggen, een Final Fight, Sunset Riders en wat generic multi zooi. Mocht iemand op zoek, ik hoor het graag. Ga ook even checken voor een richtprijs dan.
Lang niet gepost op het forum ook maar toch eerst even hier een pols of iemand misschien op zoek is. Verder heb ik ook nog wat CPS2 liggen, een Final Fight, Sunset Riders en wat generic multi zooi. Mocht iemand op zoek, ik hoor het graag. Ga ook even checken voor een richtprijs dan.