A
Anonymous
Guest
Stuk betet schuren en veeeeel minder lak spuiten per keer. Pas na een laag of 3-4 is het mooi en goed dekkend. Aan je lopers te zien spuit je echt veel te veel, en je moet ook veel fijner schuren.
Weet je ookzeker dat je lak en primer samen kunnen? Daar zit namelijk nogal verschil in, sommige primers gaan niet samen met bepaalde lak en vice versa.
Weet je ookzeker dat je lak en primer samen kunnen? Daar zit namelijk nogal verschil in, sommige primers gaan niet samen met bepaalde lak en vice versa.