RestlessBas
Credit Feeder
heeft iemand enige idee of dat er een emulator voor deze systeem bestaat
ik zou graag die rambo spelletje willen spelen
ik zou graag die rambo spelletje willen spelen
waiwainl":3mychwyc said:Google zegt: http://www.aep-emu.de/PNphpBB2-file-vie ... 96019.html
In progress dus. Maar kan nog wel even duren denk ik; en je mag wel een stevige PC meebrengen gezien de HW specs van de Lindbergh :mrgreen:
Ja, maar dat zijn aanpassingen aan titels die op een gewone Lindbergh draaienRobert":2ynonapo said:Overigens hebben een aantal slimme koppen reeds X360 controller (ook racing wheel geloof ik) ondersteuning toegevoegd aan de originele Lindbergh.
Robert":6a4mtsun said:I know, maar dit leek me een goede plek om dit te vermelden. Immers als de topic starter ongeduldig wordt en niet op de emulator wacht maar een echte Lindbergh in huis haalt, dan kan hij via die weg (zodra die hacks public gemaakt worden) alsnog zonder cab en dedicated controls Rambo en andere spelen met mk en/of gamepad.