sombetzki
Bullet Dodger
Heren!
We zijn afgelopen tijd druk bezig geweest met de Le Mans cab en we hebben hem redelijk in orde. Monitor is goed, racen is mogelijk, pedalen werken, schakelpookje redelijk (switchen gaar wss), sturen gaat goed, muziek speelt af, maar... er spelen momenteel 2 problemen;
- geen sound effects. Wel muziek, maar geen engine etc. Ook niet in het testmenu.
- speakers in de stoel brommen heel hard
- FFB werkt niet (meer):
Eerste test avond werkte de FFB wel, maar heel zwak. Daarbij 'tikte' hij als het ware steeds tegen het stuur op rechte stukken. Geen enkele x echt het idee dat er tegengestuurd werd. Ook was in het testmenu roll-left en roll-right niet mogelijk, behalve als je hem een stukje op weg hielp. Center steer gaf error aan.
Nadat ik hem weer opgebouwd heb (bezel terug geplaatst, dus dash stukje naar voren gehaald) doet hij niks meer tijdens de race. Als je de cab aan zet gaat het stuur een paar x heen en weer en verder niets. In het testmenu doet hij ook helemaal niks meer. Center steer is nu wel mogelijk...
Welke stappen moet ik ondernemen om erachter te komen wat er gedaan moet worden.
Wiring gecontroleerd en die lijkt overal goed te zijn, geen kabelbreuken of losse connectors etc.
Iemand een idee?
We zijn afgelopen tijd druk bezig geweest met de Le Mans cab en we hebben hem redelijk in orde. Monitor is goed, racen is mogelijk, pedalen werken, schakelpookje redelijk (switchen gaar wss), sturen gaat goed, muziek speelt af, maar... er spelen momenteel 2 problemen;
- geen sound effects. Wel muziek, maar geen engine etc. Ook niet in het testmenu.
- speakers in de stoel brommen heel hard
- FFB werkt niet (meer):
Eerste test avond werkte de FFB wel, maar heel zwak. Daarbij 'tikte' hij als het ware steeds tegen het stuur op rechte stukken. Geen enkele x echt het idee dat er tegengestuurd werd. Ook was in het testmenu roll-left en roll-right niet mogelijk, behalve als je hem een stukje op weg hielp. Center steer gaf error aan.
Nadat ik hem weer opgebouwd heb (bezel terug geplaatst, dus dash stukje naar voren gehaald) doet hij niks meer tijdens de race. Als je de cab aan zet gaat het stuur een paar x heen en weer en verder niets. In het testmenu doet hij ook helemaal niks meer. Center steer is nu wel mogelijk...
Welke stappen moet ik ondernemen om erachter te komen wat er gedaan moet worden.
Wiring gecontroleerd en die lijkt overal goed te zijn, geen kabelbreuken of losse connectors etc.
Iemand een idee?