Hallo lieve mensen!
Het is al enige tijd geleden dat ik nog actief was op Nozomi. Druk met studeren en op mijn studentenkamertje geen plek voor een candy. Maar ik heb nu al een klein half jaartje een eigen studio en met wat proppen plek voor mijn Astro City. Ik mis hem toch wel heel erg :roll:
Ik wil binnenkort eens met mijn pa's stationwagon karren van Sittard naar Utrecht om hem te vervoeren. Hebben jullie tips hoe ik het beste om kan gaan met de cab? Moet ik de monitor gewoon erin laten zitten en dan de kast plat op de rug in de achterbak leggen of is dat niet veilig?
Het is al enige tijd geleden dat ik nog actief was op Nozomi. Druk met studeren en op mijn studentenkamertje geen plek voor een candy. Maar ik heb nu al een klein half jaartje een eigen studio en met wat proppen plek voor mijn Astro City. Ik mis hem toch wel heel erg :roll:
Ik wil binnenkort eens met mijn pa's stationwagon karren van Sittard naar Utrecht om hem te vervoeren. Hebben jullie tips hoe ik het beste om kan gaan met de cab? Moet ik de monitor gewoon erin laten zitten en dan de kast plat op de rug in de achterbak leggen of is dat niet veilig?