A
Anonymous
Guest
hallo,
te koop: zeer mooie sega astro city. screen heeft een beetje burnin, maar zie je bij het spelen niet (beetje burnins hebben ze allemaal)
jamma aansluiting / 4 butons pro player.
prijs: 750 euro. af te halen/bekijken in eygelshoven.
meerprijs tri-sync 300 euro.
voor foto's zie
www.tuxcade.org/astro.jpg
www.tuxcade.org/astro2.jpg
cheers,
ray
te koop: zeer mooie sega astro city. screen heeft een beetje burnin, maar zie je bij het spelen niet (beetje burnins hebben ze allemaal)
jamma aansluiting / 4 butons pro player.
prijs: 750 euro. af te halen/bekijken in eygelshoven.
meerprijs tri-sync 300 euro.
voor foto's zie
www.tuxcade.org/astro.jpg
www.tuxcade.org/astro2.jpg
cheers,
ray