Hallo,
Zal me eerst even beleefd voorstellen,alvorens ik vragen begin te stellen... :mrgreen:
Ik ben al een ouder iemand,33jaar om precies te zijn
,ook al gans men leven zot geweest van arcade toestellen,en nu sedert een klein maandje geleden dan ook eigenaar geworden van een sega arcade rally championship,ik persoonlijk kan daar dus totaal niet aan werken ofzo,daarom dat ik me hier registreerde om wat meer kennis op te doen enzo..
Wat betreft men vraag nu...,is het mogelijk om andere software op dit toestel te steken (ander of nieuwere versie van de Sega rally)?Het is een heel leuk spel...,maar zou toch iets leuker zijn,als er meer ronden op zaten ofzo...,is ook jammer dat je geen championship met 2 kan spelen(of kan dit gefixt worden)?
Eventjes foto'tje van men klein game roompje;
mvg,
Bjorn.
Zal me eerst even beleefd voorstellen,alvorens ik vragen begin te stellen... :mrgreen:
Ik ben al een ouder iemand,33jaar om precies te zijn
Wat betreft men vraag nu...,is het mogelijk om andere software op dit toestel te steken (ander of nieuwere versie van de Sega rally)?Het is een heel leuk spel...,maar zou toch iets leuker zijn,als er meer ronden op zaten ofzo...,is ook jammer dat je geen championship met 2 kan spelen(of kan dit gefixt worden)?
Eventjes foto'tje van men klein game roompje;
mvg,
Bjorn.