What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Seaside Street Galaxy

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
DC_daytona.jpg

Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen op Seaside Street Galaxy aangezien ik er nog nooit iemand over gehoord heb.

Ik heb deze course eigenlijk nooit helemaal onder de knie gekregen (Dinosaur Canyon & Three-Seven Speedway zijn geen probleem).

En tegen de tijd dat mijn dreamcast stuurtje crashde is het me nooit gelukt deze course te winnen, terwijl ik normaal gesproken mijn race gamepjes helemaal uitspeel voor zover mogelijk.

Als je dan die filmpjes op marubaku kijkt, dan krijg ik tot het idee dat die powerslide arcade games mij niet zo goed liggen :( .
 
Ik vond dat juist geweldig die powerslides. Om met zoveel speed op een bocht af te scheuren en dan sliden....heerlijk. Moet zeggen dat ik de saturn/arcade versies veel meer heb gespeelt dan de DC versie. Maar de DC game draait echt als een lekker sappig...&*^%$# ahem ^^;
 
Back
Top