What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search Chihiro NB

Gevonden !!

### Slotje

Heb nu een chihiro met CF-solution (erg duur geintje was dat)
En een Netboot chihiro.

Router er tussen, Ip adres instellen, netbooten en gaan met die banaan.
Kan nu dus OR2(SP) tegen elkaar racen !!!

Alleen moet hij wel effe genetboot worden. En dat is lastig met kleine kids die tegen elkaar willen racen ....

Toch maar eens informeren naar een betere oplossing.
 
Ik heb zelf een SSD erin zitten met Outrun 2 SP.
Zo'n SSD-kit kost 100 euro inclusief verzenden vanuit Barcelona.
Boot 4-5 keer zo snel als GD-rom en volgens mij goedkoper dan de CF-oplossing.
 
Ok,
Daar heb ik ook naar zitten kijken, heb die spanjaard zelfs nog even aan de telefoon gehad.
Persoonlijk denk ik nu in te gaan zetten op een PicoUPS, accu en Voltage regulator.

Kort samengevat, de originele batterij vervangen voor iets anders waardoor de game gewoon in de Net dimm behouden blijft. Dus één keer laden en vasthouden. "Keep that in memory" :D
 
Het is een klein wereldje :)

Die PicoUPS klinkt wel goed, één keer laden en spel vasthouden.
Gewoon de net dimm onder spanning houden dus.
 
Back
Top