Da Dude
Nozomi Elite
Ik heb nu een tijdje een Vewlix, en wil de oude games spelen met die oude CRT look.
Nu heb je in mameUI een optie om scanlines aan te zetten, maar die vind ik gewoon slecht.
Ik heb mijn vewlix aangesloten via HDMI. maar VGA kan natuurlijk ook.
Is er een goeie manier om softwarematig scanlines te genereren die er goed uitzien. Programmaatje op de PC, of een instelling in MameUI.
Ik hoorde Asure het welleens hebben over HLSL en Ckong over Groovymame.
Maar kan online niet veel vinden dan http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=6&t=45026.
iemand hier ervaring mee heeft?
Ik zoek een optimale instelling voor een 32"inch 1280x720 resolutie.
Nu heb je in mameUI een optie om scanlines aan te zetten, maar die vind ik gewoon slecht.
Ik heb mijn vewlix aangesloten via HDMI. maar VGA kan natuurlijk ook.
Is er een goeie manier om softwarematig scanlines te genereren die er goed uitzien. Programmaatje op de PC, of een instelling in MameUI.
Ik hoorde Asure het welleens hebben over HLSL en Ckong over Groovymame.
Maar kan online niet veel vinden dan http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=6&t=45026.
iemand hier ervaring mee heeft?
Ik zoek een optimale instelling voor een 32"inch 1280x720 resolutie.