What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sanwa vraag

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Reaction score
0
hoi,

Ik wil voor mijn barcade de joystick vervangen voor een SANWA stick.
weet iemand het verschil tussen een SANWA JLF-TP-8YT-SK en de JLF-TP-8YT dus zonder
SK toevoeging. Is dat puur de mountplate??
http://www.excellentcom.net/catalog.asp?catid=71617&subcatid=98140&maincatid=98140

Heeft iemand nog een nieuwe SANWA liggen??
Zou iemand willen helpen mijn stick te vervangen?

IMG_0782.jpg

Met deze stick is niet te gamen.

Hoi ,

Ik heb er nu chinese rommel inzitten die je eerst 1cm moet bewegen voordat je gaat bewegen, super kut.
Dat ding moet eruit en dan hopelijk de Sanwa erin, daarom vroeg ik het verschil tussen die 2 types.
Er moet wel een mountplaat bijzitten. Op dit moment zitten de boorgaten 75mm schat ik van elkaar.

Zie de foto's

C274E1E5-D864-44CA-B435-637AB95FAC14_zps7h65upu7.jpg

F9DF6F0A-737E-4CD8-9B52-0B7D63678424_zpshxgulhrp.jpg

F5BA2C77-F287-49E6-AD2C-F1A84AF4D782_zpsyzy5icjg.jpg

Ik denk dat de mountplate niet helemaal klopt qua gaten maar de JLF-TP-8YT-SK dan iets voor mij kan zijn. Stick hoeft ook niet ver uit te steken. Zal via PM wel de prijs vragen.

Indien dit hem word zijn er dan mensen die het kunnen monteren? (gaten boren zodat het gemonteerd kan worden.

Ik zou meteen de buttons ook doen. Mooie ronde sanwa buttons
Maarja dat is persoonlijke smaak.

Da Dude":tsba9sdm said:
Ik zou meteen de buttons ook doen. Mooie ronde sanwa buttons
Maarja dat is persoonlijke smaak.

Ja deze buttons zijn ook super stroef dus daar moet ook wat mee gebeuren.

Back