What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SANWA / MissJumJum

Farian303

Cabinet Dweller
Joined
Oct 18, 2010
Messages
139
Reaction score
0
Location
Leiden, Zuid Holland
Wegens het niet opsturen van spullen bij een trade, ben ik op zoek naar een telefoonnummer/Email adres van SANWA / MissJumJum.

Hij zou me 2 weken geleden na enige tijd aandringen een Track en Tracecode sturen, en heeft vervolgens niets meer van zich laten horen. Verder reageert hij ook niet op PM's.

Wellicht kan iemand me hier verder op weg helpen...
 
Als dat niets oplevert heb ik nog wel een telefoonnummer en adres, in DLD.
 
Zucht, wat een verrassing weer dit. Vermoeiend figuur, zodra je de spullen hebt let me know.
 
@ckong, thanks voor de reply, mocht ik dit weekend nog niets van hem vernomen hebben zal ik je PM-en.

@Ken zal je het laten weten, en inderdaad echt een verassing is het niet..
 
Heeft ook 4 cabs in reservering staan al een maand.. deze gast duikt af en toe op en is dan ook zo weer een paar maand weg...
 
We moeten die gozer denk ik maar eens gaan bannen. Zijn email adres staat in deze thread, voor diegenen die nog contact met hem zoeken.
 
Had bij mij ook een tshirt en hoodie aangevraagd maar uiteindelijk niet gekocht. Gelukkig had ik z'n naam er nog niet op bedrukt in afwachting van de betaling.
 
Dubbel shit, die NAC die hij blijkbaar via Ebay verkocht heeft is dus mijn oude NAC, compleet met marquee houder, die ik hem begin van dit jaar verkocht heb. Het 1P panel komt van Psykick.

Maar de datums kloppen niet, volgens de Ebay add is de NAC 27-1 verkocht en hij biedt het panel op SHMUPS op 18-2 aan.

Wat een klote gast zeg.
 
Ik heb het idee dat het panel op de NAC op de foto niet hetzelfde is als het panel op de losse foto. Op de ebay auction staan gewoon verschillende foto's. Een paar van de NAC, en een paar van dat panel. Let maar eens op het verschil in de kleur van de P1 start knop (geel op foto 1, paars op foto 2).
 
Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Melvin Brouwer, Missjumjum en al die andere clowns, nooit meer mee in zee gaan.
 
Back
Top