legztec
Puzzle Mastermind
- Messages
- 456
- Reaction score
- 0
De nieuwe characters zien er super uit.
Ik moet zeggen dat van wat ik gezien heb dat het spel minder interesant wordt.
Het geheel doet me te sterk denken aan Soulcalibur.
Ik ben echt benieuwd hoe het spel er uit gaat zien van dichtbij aangezien er al gezegd is dat de gfx ps2 niveau is.
Als je dan toch 3d gaat met ss moet je de GFX overweldigend goed maken anders zie ik de meerwaarde niet.
Ik was behoorlijk entoushast maar het gaat achteruit zo.