What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sage steering wheel - stuurtje - ik denk van Sega Rally?

Status
Not open for further replies.

cocobolo

Cabinet Dweller
EDIT : VERKOCHT aan Cageman 8)


Ik ben lekker aan het her-inrichten en kom van alles tegen ;)

Een Sega stuurtje : voelt heel zwaar, erg prettig, ziet er uitstekend uit, geen beschadigingen. Ik had hem gekocht voor mijn Outrun 2006 (zie andere advertentie) maar heb daar een ander voor gekozen.

Ik denk dat de kenners hier wel kunnen zeggen op welke kasten hij zou passen, zie daarom ook de foto's waarbij ik dat midden embleem even heb weggehaald.

DSC_3156_zps603e71d2.jpg

DSC_3157_zps3d81b3a6.jpg

DSC_3158_zps115dcc72.jpg

Ik moet hier verplicht een prijs noemen nietwaar? Ik meen dat ik er 50 euro voor betaald heb maar kan me vergissen. 35 euro?
 
Haha, ik had jou sowieso als backup Arjan, dus jij mag hem kopen 😉
Dan kan ie zo op de Outrun, toch?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top