Wombat
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 25, 2005
- Messages
- 526
- Reaction score
- 1
Voor iedereen die zijn Dreamcast nog steeds een warm hard toedraagt; Rush Rush Rally Racing, een nieuwe Dreamcast (commerciële homebrew) game komt binnenkort uit!
Maarten en ik zijn deze week op bezoek geweest bij de makers hiervan (Senile Team), die beter bekend zijn als de makers van Beats of Rage!
Lees hier het artikel:
http://www.segaonline.nl/blog/2009/07/0 ... nile-team/
** ik post dit hier, omdat de nozomi bezoekers over het algemeen geïnteresseerd zijn in old-skool arcade games. En dat is Rush Rush Rally Racing ook
**
Maarten en ik zijn deze week op bezoek geweest bij de makers hiervan (Senile Team), die beter bekend zijn als de makers van Beats of Rage!
Lees hier het artikel:
http://www.segaonline.nl/blog/2009/07/0 ... nile-team/
** ik post dit hier, omdat de nozomi bezoekers over het algemeen geïnteresseerd zijn in old-skool arcade games. En dat is Rush Rush Rally Racing ook