Anunaki
Shmup Veteran
Hi,
Ik wilde vanavond weer ns lekker Rush n Attack (aka Green Beret) spelen, en wel op het heerlijke scherm van mijn NAC. Ik heb een Konami Classic adapter en het spel loopt als een zonnetje...... alleen is er geen geluid
Op mijn testbank is er wel geluid als ik de PCB eraan hang en alle andere games die ik in de NAC heb gehad spelen prima met geluid.
hmmmm, de NAC doet het dus goed en de PCB doet het ook goed...... iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Wellicht is er iets specifiek voor de NAC icm met Konami classic?
Groet,
Patrick
Ik wilde vanavond weer ns lekker Rush n Attack (aka Green Beret) spelen, en wel op het heerlijke scherm van mijn NAC. Ik heb een Konami Classic adapter en het spel loopt als een zonnetje...... alleen is er geen geluid
Op mijn testbank is er wel geluid als ik de PCB eraan hang en alle andere games die ik in de NAC heb gehad spelen prima met geluid.
hmmmm, de NAC doet het dus goed en de PCB doet het ook goed...... iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Wellicht is er iets specifiek voor de NAC icm met Konami classic?
Groet,
Patrick